Sabtu, 12 November 2011

Majlis Khatam Al Quran SKDH1

Pada 9 November yang lepas ( Rabu ) sekolah Cik Nin telah menganjurkan Majlis Khatam Al Quran peringkat sekolah. Tahun ini merupakan tahun pertama SKDH1 akan melepaskan murid tahun enam di bawah program j QAF. Semua murid telah khatam dan sebahagian besarnya adalah khatam bacaan masing- masing. Sebahagian kecil sahaja yang hanya khatam bacaan melalui kaedah BIG ( Baca Ikut Guru ).

     Majlis telah dirasmikan oleh Ustaz Azizi ( Pegawai j QAF di PPD KB. Juru khatam pula adalah Ustaz Fauzi ( GPI SK Kg. Sireh) Secara keseluruhannya, majlis amat meriah dan kami berjaya melakukannya dengan kerjasama yang baik. Anak didikku.... semoga kalian akan meneruskan lagi usaha untuk memperelokkan lagi mutu dan tahap bacaan walaupun telah khatam.


Ustaz Abd Rahim

Kerja- kerja sebelum majlis bermula

Berseri- seri dewan kami


 Pentas =)

Geng- geng jQAF bersama Ketua Panitia PAI dan GB (sebahagian je ni)

Pentas lagi 

Dipayungi bunga manggar (test... test...)

Macam nak sedondon pulak GB dengan Us Azizi..hehe 

GB, Us Azizi, Us Fauzi, Adik W.M Aliff yang memeperdengarkan bacaan pada pembukaan majlis. Siap kena puji ngan Us Fauzi lagi si Alif ni

Ole-ole tanda kenangan dari SKDH1


Para pelajar yang terlibat dengan majlis


Geram betul dengan line internet ni.... banyak gambar yang nak diupload... tapi lambatnya la nak upload. Cik Nin sambung lain kali la pulak ye ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan