Khamis, 27 Oktober 2011

Bertambahnya Usia


Kad ucapan dari Alim Bag. Tq for this cute card


           Kek dari Kak Za. Best sangat. Dah selamat dikendurikan di sekolah. Hehehe

Alhamdulillah... perkataan yang pertama Cik Nin ucapkan di atas pertambahan usia Cik Nin pada hari ni. Genaplah usia 33 tahun Cik Nin berada di atas bumi Allah ini. Telah bermacam jalan dan onak Cik Nin tempuhi selama ini. Alhamdulillah, syukur sangat- sangat di atas anugerah usia ini.
   Sejak 12 malam tadi Cik Nin dah menerima ucapan-ucapan bermakna di atas ulang tahun kelahiran Cik Nin di fb . Anak- anak didik semasa di Kolej Hafiz, rakan- rakan dan murid- murid di SKDH1 tak putus- putus memberikan ucapan dan doa. Terima kasih atas ucapan dan doa kalian bagi diri ini.
   Hari ni juga Cik Nin terima kunjungan perunding Prudental BSN  Cik Nin, Kak Murniza. Hehe... siap bawak kek lagi sempena birthday Cik Nin. Terima kasih Kak Za atas ingatan. Cik Nin x buat apa- apa sambutan pun sempena hari ulang tahun kelahiran ... cukuplah dengan memanjatkan rasa syukur di atas pertambahan usia.
Ya Allah... semoga pertambahan usiaku ini  meningkatkan keimananku terhadapMu ya Allah. Semoga hari  esok memberikan aku seribu satu kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan